skajpar jaow

 
hej ellinor ....   ok... jag säger  en sak.... opps...  jag skrev ju det  där till felicia  på facebook och det  var  inte  att  prata bakom ryggen för det  första..... och för det  andra så har jag inte  var  med felicia  på jätte länge  så jag planerade lite  tips  på vad  vi kunde  göra  och samtidigt  så skrev jag lite minnen "på ett  roligt sätt" men du missuppfattade ALLT PRECIS ALLT.... typ som att  jag inte  ville vara  med dig och sånt  ... det  är  ju klart  att jag vill vara med dig du är / var  min " bästis" och om jag inte  gillade  dig så hade  jag inte  ens  vart  med  dig....
men jag  var  ju med dig och jag gillade  det.. du var  som en syster för mig och systrar  bråkar  och det  gör dom med  kärlek....  om du tycker att  jag är  dum cpad och dum i huvudet  så varför  var  du med mig från början i såfall...... kan du svara  på det????? .... skulle  vara  väldigt  trevligt  varför  man blir  kallad  för  bitch och sånt....
ditt   val  bruddeeeen............
-----------
 
från en besviken vän ...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellis

Men självklart vill ja inte fölora dig<3 vi här båda missuppfattad allt :'(

Svar: jag och du märkte det .. <3
Fanny Karlsson

2012-10-20 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0