okej för mig...

jag har förlorat en kompis änsen jag har flera ....... hon har behandlat mig som skit endå ... vi var väl bara inte menade för varandra ..... bara för att jag inte hade träffat min kompis på flera månader så hade vi bestämt att vi skulle göra nått roligt tillsammans bara hon och jag och jag hade var med min andra kompis jätte många gånger innan och jag skrev ju på facebook för att hon var inloggad då och inte svarade på kik och då kom min kompis och missupp fattade allt såklart och sa att jag inte ville vara med henne och att jag hade pratat bakom ryggen på henne och det värsta va att hon kallade mig för bitch fyfan vad taskigt sagt.... det kallar jag en falsk vän ..... till er som läser detta ..... var rädd om er vänskap .... den kanske ligger illa till fast man inte inser det jag vill inte att ni ska behöva fölora nån ni älskar som jag precis gjorde .....det var allt för mig ..kram fanny :)...


Kommentarer
Postat av: Din bitch <3

Älskar du fortfarande mig? <3 :*

Svar: kanske...
Fanny Karlsson

2013-03-27 @ 16:59:48
URL: http://nattstad.se/daysofourlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0