hemma från skolan

hemma från skolan p.g.a en stark förkydning ..... gud vad jag hatar förkyldningar det är det värsta jag  vet det e fan trakiskt ... men diggar att man får vara hemma från skolan men det är ju också tråkigt att bara ligga i sängen hela dagen och dricka te och äta halstabletter och så ska man klara sig på en toarulle på det  också ..... livet är ju fan inte enkelt ...... juste man kan ju också ärta glass fan vad nice gott som fan ju :D men mamma säger att  kallt inte är bra för halsen men jag äter  glass endå jag säger att det  är skönt för halsen ... mums !!!!!
 
__________
fanty <3
 

Kommentarer
Postat av: Gaags <3

Hahaha <3 Sant jö ;P

2012-10-22 @ 20:27:16
URL: http://gagzzz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0